- Situatii neprevazute solicitate de management - Solicitari situatii alte departamente Convorbiri cu agentii din tara si din sediu
- Arhivare documente de banca
- Evidentiere in sistem deconturi de cheltuieli interne si externe
- Intocmire si verificare deconturi de cheltuieli Ron
- Introducere in sistem a extraselor bancare - Lei
- Introducere in sistem a extraselor bancare valuta
- Verificare cont 4092 pt repartizare plati
- Verificare cont 4192 pt repartizare incasari
- Convorbiri telefonice cu clientii(verificare sold)
- Intocmire rapoart avize nefacturabile -lunar
- Intocmire rapoarte facturi fara avize Intocmire rapoarte retururi
- Listare balanta clienti din sistem ERP si verificare
- Verificare clasa 5 (cont 581,5081,5088,512)
- Verificare si soldare a contului 542
- Intocmire si verificare deconturi de cheltuieli valuta
- Rezolvare situatii punctuale cu clientii (fise + verificari)
- Listarea fiselor clientilor pentru agentii din tara si Bucuresti
- Actualizare situatie Bilete la ordin
- Evidentiere Bilete la ordin in sistem ERP (la primire/ la trimitere catre banca/ la incasare)
- Urmarire scadente Bilete la ordin si transmiterea acestora la banca
- Verificare conturi 5113, 413
- Intocmire si trimitere confirmari de sold catre clienti
Lucrator depozit
- Indeplinirea activitatilor pentru desfasurare procesului de productie conform planificarii productiei
- Respectarea instructiunilor si procedurilor de lucru, a standardelor de calitate si de productivitate
- Receptionarea materiei prime si aranjarea la nivel de Departament
- Participarea la demararea si oprirea linilor de productie si a echipamentelor anexe sub controlul Team Leader-ilor
- Verificarea materiilor prime necesare productiei
- Respectarea parametrilor de climatizare din sectia de productie (umiditate si temperatura)
- Orice alte sarcini relevante locului de munca