Infirmier la domiciliu:
- Ajutarea clienților care au nevoie de ajutor să se ridice și să se culce dimineața și seara, inclusiv imbracarea si schimbarea acestora, spălarea și mersul la toaletă.
- Să ajute clienții cu mobilitatea lor și cu orice dizabilități fizice, inclusiv incontinența și utilizarea mijloacelor și echipamentelor personale.
- Să îngrijească clienții care sunt temporar bolnavi și care au nevoie de asistență medicală la pat și de a ajuta la hrănire etc.
- Să furnizeze îngrijire și asistență clienților care sunt bolnavi terminal.
- Să contribuie la promovarea activităților mentale și fizice ale clienților prin intermediul discuțiilor, ieșirilor, lecturii, scrisului, hobby-urilor și recreațiilor.
- Să facă și să schimbe paturile, curățenie ușoară, aruncarea gunoiului și curățenia generală.
- Să inspecteze, să spele și să vă aseze hainele clienților.
- Sa pregăteasca și serveasca mese ușoare, sa curete si sa spele vasele.
- Să citească și să scrie rapoarte și să se implice în revizuirile și activitățile de instruire ale clienților.
- Să adere la toate politicile și procedurile companiei în orice moment.
- Să raporteze supraveghetorului de teren sau Managerului de îngrijire orice modificări semnificative ale sănătății sau circumstanțelor unui client.
Supraveghetor echipa de Infirmieri la domiciliu:
Responsabil de punerea în aplicare a sistemelor de control al calității pe teren și de sprijin pentru toți lucrătorii care se ocupă de îngrijire și asistență într-o zonă definită.
- Să realizeze evaluări individuale ale nevoilor clienților noi și potențiali clienti.
- Să efectueze evaluări ale riscurilor ca parte a evaluării nevoilor individuale și să le actualizeze conform cerințelor ca parte a managementului riscului individual.
- Să efectueze vizite introductive de fiecare dată când un angajat de îngrijire și asistență vizitează un client pentru prima dată.
- Asigurarea că vizitele clienților sunt întotdeauna acoperite.
- Să fie disponibil în caz de urgență.
- Să colaboreze îndeaproape cu coordonatorii de îngrijire în ceea ce privește recrutarea, alocarea permanentă a lucrătorilor de îngrijire și asistență și redactarea acordurilor de îngrijire și asistență.
- Identificarea lucrătorilor adecvați care să acopere absențele datorate bolii sau vacanței.
- Alocarea de lucrători alternativi adecvați de îngrijire și asistență atunci când un lucrător existent de îngrijire și suport informează că nu poate participa la un apel.
- Facilitarea introducerii practice a tuturor noilor angajați în îngrijire și asistență.
- Să furnizeze și să faciliteze instruirea în teren și după caz.
- Identificarea oricăror nevoi suplimentare de instruire ale angajaților de îngrijire și asistență și raportarea corespunzătoare.
- Să efectueze recenzii ale clienților și să răspundă Formularelor de examinare individuale completate de asistenții de îngrijire și asistență cât mai curând posibil.
- Raportarea de urgență a oricarei schimbari a unui program de îngrijire și asistență pentru lucrătorii sau a clientului către Coordonatorul de îngrijire.
- Să monitorizeze, să supravegheze și să îndrume toți angajații din domeniul de îngrijire și asistență în domeniu.
- Să ofere asistență tuturor angajaților din domeniul de îngrijire și asistență în domeniu.
- Să monitorizeze toți clienții pentru satisfacerea serviciului și Care & Support Worker.
- Pentru a asigura exactitatea și exhaustivitatea tuturor documentelor deținute în casele clienților.
- Să încurajeze și să identifice oportunitățile de dezvoltare profesională continuă pentru asistenții de îngrijire și asistență.
- Să se asigure că toate rapoartele scrise și administrarea sunt actualizate.
- Să mențină legătura strânsă atât cu managerul de îngrijire, cât și cu coordonatorul de îngrijire.
Supraveghetorii de îngrijire la fața locului sunt responsabili pentru funcționarea eficientă a propriilor domenii specifice și definite și ar trebui să-și schimbe orele de lucru pentru a monitoriza și sprijini în mod eficient toți lucrătorii și clienții. Supraveghetorii din domeniul îngrijirii la fața locului ar trebui să-și petreacă aproximativ 95% din săptămâna lor de lucru pe teren, restul de 5% reprezentand munca de birou pentru a-și îndeplini sarcinile administrative necesare.