- Hoteluri si alte facilitati de cazare
- Restaurante, catering, baruri si alte activitati de servicii de alimentatie
Tip post
Norma intreaga
Natura contractului
Contract individual de munca
Limba CV acceptat
CV romana CV engleza
Descriere job
Responsabilitati
Receptioner:
- Sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor
- Sa se ocupe de sistemul de rezervari al hotelului
- Sa ii intampine pe oaspeti
- Sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor
- Sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.
- Sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou
Ajutor in bucatarie:
- Taierea si pregatirea ingredientelor pentru mancare;
- Curatarea si taierea materiilor prime;
- Curatarea veselelor de bucatarie si a ustensilelor;
- Curatarea si realizarea ordinii pe tejghele, in camara si camera frigorifica;
- Depozitarea pe rafturi a produseler alimentare;
- Mentinerea curateniei in bucatarie, precum si orice alte activitati pe care le considera angajatorul necesare pentru buna desfasurare a activitatii restaurantului.
Camerista:
- Responsabila cu verificarea, pregatirea si curatarea camerelor.
Ospatari:
- Preluarea comenzilor de la client intr-o maniera eficienta si profesionista
- Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor
- Cunoasterea meniului astfel incat sa pot oferi in orice situatie informatii competente cu privire la preparatele culinare si bauturi
- Servirea exemplara a clientilor.
Descrierea jobului
Un important lant hotelier din insula Creta, Grecia selecteaza personal hotelier pentru sezonul estival 2016!
Salariul oferit:
- Receptioneri: 750 Euro/ luna
- Ospatari, ajutor in bucatarie, cameriste: 450-500 Euro/ luna.
Program de lucru
8 ore lucratoare/zi
5-6 zile lucratoare/zi
1-2 zi de repaus/saptamana
Aceste zile de munca si de repaus sunt stabilite de comun acord intre candidat/angajat si angajator, prin contractul de munca.
Transport asigurat pana in tara de destinatie
Da, dar pe cheltuiala angajatului
Cazare asigurata
Da, pe cheltuiala angajatorului
Masa asigurata
Da, pe cheltuiala angajatorului
Salarizare
Tip salarizare
fixa
Frecventa plata
lunar
Moneda de plata
EUR
Salariul minim
450 Euro/ luna
Salariul maxim
750 Euro/ luna
Cerinte
Studii minim necesare
Liceu
Experienta necesara
Fara experienta
Calificare necesara
Nu
Calificari solicitate
Nu se cere calificare in domeniu, dar calificarea constituie un avantaj la selectie.
Varsta minima preferata
18
Varsta maxima preferata
35
Stare civila acceptata
Casatorit(a) Necasatorit(a) Divortat(a) Vaduv(a)
Cuplurile sunt acceptate
Da
Documente necesare pentru inscriere
- CV limba engleza + poza cu zambet
- 1 Fotografie tip pasaport
- 1 Fotografie “Full Body”, marime 9/13, la tinuta office
- Copie pasaport / Copie CI
- Certificatul de nastere in original, tradus si legalizat in engleza
- Copie ultima diploma de studii (actele de calificare)
- Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale”
- Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic”
- Copia asigurarii medicale private sau Cardul European de Asigurari Sociale de Sanatate
-Dovada incetarii raporturilor de munca in tara;
- Copie acte de calificare (daca aveti);
- Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu aveti interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii;
- Detaliile contului bancar in cazul in care angajatul are deja un astfel de cont in Romania sau Grecia
- 2 recomandari in original, in limba engleza, de la angajatori anteriori.
Alte cerinte
- Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj la selectie
- Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitori, seriosi, prietenosi, in forma fizica si mentala buna si care nu au niciun fel de probleme de sanatate
- Se cere cunoasterea limbii engleze la un nivel bun
Se accepta persoane de sex
Masculin Feminin
Cerinta limba
Limba
Engleza
Nivel
Bine
Costuri candidat
Costurile suportate de candidat
Prima rata este de 360 RON (TVA inclus) si se achita la momentul inscrierii / semnarii contractului de mediere.
A doua rata: In functie de momentul pe care candidatul/candidata il alege pentru plata acestui tarif, se aplica una din variantele de mai jos:
• VARIANTA 1: 120 EURO – Daca se plateste la semnarea contractului de mediere, in urma sustinerii interviului si acceptarii in program.
• VARIANTA 2: 170 EURO - Daca se plateste la semnarea contractului de munca, inainte de plecarea din tara.
• VARIANTA 3: 400 EURO - Daca se plateste din prima luna de castig.