Sanatate, Asistenta Sociala si Servicii de Ingrijire Alte Activitati de Servicii
Experiență necesară
Mai putin de 1 An
Cerinta limba
Engleza,
Detalii job
Titlu job
Salvamari pentru Aqua Park
Limba de completare a jobului
Engleza
Numar pozitii vacante
5
Tara
Cipru
Domeniul jobului
Sanatate, Asistenta Sociala si Servicii de Ingrijire
Alte Activitati de Servicii
- Alte activitati de servicii
- Sali de Fitness, Sport, Aerobic, Spining, Zumba, etc...
Tip post
Norma intreaga
Natura contractului
Contract individual de munca
Limba CV acceptat
CV romana CV engleza
Descriere job
Responsabilitati
- Sa asigure siguranta persoanelor care se afla in piscina
- Sa acorde in caz de nevoie primul ajutor
- Sa verifice conditiile de igiena si puritatea apei, sa verifice sistemul de distributie a apei, pompele si alte echipamente tehnologice, sa lucreze si sa intretina aceste echipamente
- Sa verifice temperatura apei.
Descrierea jobului
BANCA DE JOBURI recruteaza Salvamari pentru Aqua Park din Cipru. Salariul oferit este de 500-550 Euro + cazarea, mesele si transportul spre locul de munca asigurate GRATUIT!
Program de lucru
8 ore/ zi
2 zile libere/ luna
Durata contractului de angajare
6 luni
Transport asigurat pana in tara de destinatie
Da, dar pe cheltuiala angajatului
Transport local asigurat
Da, pe cheltuiala angajatorului
Cazare asigurata
Da, pe cheltuiala angajatorului
Masa asigurata
Da, pe cheltuiala angajatorului
Alte detalii
- Cazarea este pusa la dispozitie GRATUIT
- Doua mese sunt asigurate in mod GRATUIT de catre angajator
- Asigurat gratuit transportul de la cazare pana la parcul acvatic
- Contract de munca perioada Mai-Octombrie 2016
Salarizare
Tip salarizare
fixa
Frecventa plata
lunar
Moneda de plata
EUR
Salariul minim
500 Euro/ luna
Salariul maxim
550 Euro/ luna
Cerinte
Studii minim necesare
Liceu
Experienta necesara
Mai putin de 1 An
Calificare necesara
Da
Calificari solicitate
Detinerea diplomei de salvamar
Varsta minima preferata
18
Varsta maxima preferata
35
Stare civila acceptata
Casatorit(a) Necasatorit(a) Divortat(a) Vaduv(a)
Documente necesare pentru inscriere
- CV limba engleza + poza cu zambet
- 1 Fotografie tip pasaport
- 1 Fotografie “Full Body”, marime 9/13, la tinuta office
- Copie pasaport / Copie CI
- Certificatul de nastere in original, tradus si legalizat in engleza
- Copie ultima diploma de studii (actele de calificare)
- Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale”
- Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic”
- Copia asigurarii medicale private sau Cardul European de Asigurari Sociale de Sanatate
-Dovada incetarii raporturilor de munca in tara;
- Copie acte de calificare (daca aveti);
- Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu aveti interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii;
- Detaliile contului bancar in cazul in care angajatul are deja un astfel de cont in Romania sau Cipru
- 2 recomandari in original, in limba engleza, de la angajatori anteriori.
Alte cerinte
- Candidatul ideal trebuie sa detina diploma de salvamar, dar pot fi acceptati si absolventii Facultatii de Educatie fizica si Sport
- Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitori, seriosi, prietenosi, in forma fizica si mentala buna si care nu au niciun fel de probleme de sanatate.
Cerinta limba
Limba
Engleza
Nivel
Bine
Costuri candidat
Costurile suportate de candidat
Prima rata este de 360 RON (TVA inclus) si se achita la momentul inscrierii/ semnarii contractului de mediere.
A doua rata: In functie de momentul pe care candidatul/candidata il alege pentru plata acestui tarif, se aplica una din variantele de mai jos:
• VARIANTA 1: 120 EURO – Daca se plateste la semnarea contractului de mediere, in urma sustinerii interviului si acceptarii in program.
• VARIANTA 2: 170 EURO - Daca se plateste la semnarea contractului de munca, inainte de plecarea din tara.
• VARIANTA 3: 400 EURO - Daca se plateste din prima luna de castig.