Doar câțiva pași stau între tine și un nou loc de muncă:
1. APLICI
2. SUSȚII INTERVIUL
După ce primim CV-ul tău vei fi contactat telefonic de către un Consultant din cadrul companiei noastre care va purta cu tine un scurt interviu telefonic pentru verificarea eligibilității. Dacă profilul tău este potrivit pentru unul din posturile vacante ești ca și acceptat. Te invităm la o discuție față în față și te programăm la interviu cu angajatorul.
3. ÎȚI COMPLETEZI DOSARUL ȘI TE ÎNSCRII
Dosarul tău de înscriere trebuie să conțină:
După acceptarea ta pentru jobul dorit, este posibil să ți se ceară completarea dosarului și cu alte acte, în funcție de cererea angajatorului respectiv.
Înscrierea se materializează prin semnarea unui contract de mediere care stabilește drepturile și obligațiile pe care le ai în derularea acestui contract, în vederea plasării tale la unul din joburile dorite.
Candidații nu plătesc niciun fel de tarife de înscriere sau mediere, totul este GRATUIT!
4. SUSȚII INTERVIUL CU ANGAJATORUL
În funcție de jobul ales, există câteva variante pe care angajatorul le poate alege în vederea selecției finale:
- interviu telefonic
- interviu prin video conferință (ex: Skype)
- interviu față în față (în cadrul târgurilor de joburi organizate de catre agenția noastră)
- selecție de dosare
5. SEMNEZI CONTRACTUL DE MUNCĂ
Angajatorul trimite contractul de angajare, iar firma noastră te cheamă pentru semnarea acestuia.
6. CALĂTOREȘTI ÎN STRĂINĂTATE ȘI ÎNCEPI MUNCA
După semnarea contractului de muncă Banca de Joburi îți organizează plecarea la viitorul loc de muncă. Costurile de transport până în țara de destinație sunt în general suportate de către angajat, însă agenția noastră îți poate oferi cele mai mici prețuri pentru biletele de transport datorită organizării de grupuri. Odată ajuns în străinătate vei începe munca.
7. TE BUCURI DE MONITORIZARE ȘI SPRIJIN CONSTANT
Tuturor candidaților li se oferă servicii post-plasament astfel încât pentru orice posibilă problemă apărută la locul de muncă se bucură de sprijin și consiliere în rezolvarea acesteia.
Contact 24/7
Ai acces la un număr de telefon de urgență disponibil non-stop.
Garanția calității
În cazul în care contractul tău de muncă nu a fost respectat iar medierea conflictului nu s-a putut realiza într-un termen de 15 zile, te replasăm gratuit la un nou loc de muncă.