Operatori call-center
Candidatul ideal
- absolvent studii medii sau superioare
- abilitati excelente de vanzari (persuasiune, negociere, etc)
- experienta de minim 2 ani pe postul de operator vanzari prin telefon prezinta avantaj
- limba engleza obligatoriu (avantaj cunoasterea unei limbi optionale: germana, spaniola, italiana, franceza, etc)
- abilitați foarte bune de organizare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor
- abilități de relaţionare cu oamenii
- capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
- capacitatea de a urmari si soluționa mai multe sarcini in paralel
- persoane cu încredere in sine, rezistente la stres
Descrierea jobului
Operatorul de call-center se ocupă în principal cu comunicarea profesională cu clienţii, vânzarea produselor şi serviciilor prin telefon, utilizarea sistemelor informatice specifice centrelor de call centre, implementarea politicilor organizaţiei. Printre sarcinile specifice muncii enumeram:
- Pregăteşte vânzarea prin telefon
- Respectă etapele unui apel telefonic
- Negociază cu clientul
- Gestionează obiecţiile clientului
- Depăşeşte obstacolele în convorbirea telefonică
- Utilizează tehnici de telemarketing
- Dezvoltă relaţiile cu clienţii
- Prezintă serviciile post-vânzare
- Realizează servicii de asistenţă a clienţilor
- Evaluează gradul de satisfacţie a clientului
- Foloseşte baze de date
- Identifică elementele de bază ale comunicării (tipul clientului, pre-concepţii ale clientului, tradiţii şi obiceiuri, bariere culturale şi sociale, punctele de acord şi dezacord, solicitările clientului etc)
- Utilizează percepţia în cadrul procesului de comunicare
- Evită utilizarea factorilor care afectează negativ comunicarea
- Utilizează tehnici de ascultare activă şi feed-back
- Atrage atenţia clientului
- Trezeşte interesul pentru produs sau serviciu
- Induce dorinţa pentru produs sau serviciu
- Obţine acordul clientului
- Utilizează programe informatice
- Comunică cu clienții într-o limbă străină
Beneficii oferite
- Training de specializare
- Pachet salarial motivant care reflectă performanța și experiența
- Posibilități reale de promovare în carieră
- Mediu de lucru plăcut și motivant alături de o echipă energică și creativă
- Beneficii suplimentare pentru cei cu performanță ridicată